Eslemim34
Önce kadın doğum a randevu alacaksınız daha sonra size yeşil alan açılacak o şekilde perinat a randevu talebi oluşturacaksınız . Ben 22. Haftamda gitmiştim 9 hafta sonrasına randevu düştü şaka gibi + ( riskli gebeliktim ) .Perinat a bir kes gittiğinizde bir sonraki kontrol için onlar gün saat veriyor. Yani bende bu şekildeydi 30. Hafta dan itibaren her hafta gidiyordum