Arkadaşlar merhaba 11 haftada ikili tarama yaptrdim ultrosonla her şey çok güzel çıktı sorunsuz ama kan sonuçlarım da papp a 1.74 mom da 0,51 serbest beta HCG 159 mom da 3.55 çıktı riskte çok yüksek çıktı 1/68 çok korkuyorum değerlerden anlayan var mı papp çok mu düşük beta HCG çok mu yüksek ne anlama geliyor bana yardımcı olur bilgi verir misiniz kendimi çok kötü çok kötü hissediyorum lütfen bu değerlerde olup sorunsuz bebeği olan var mı