Hatice333 keseyi gördükten sonra beta anlam ifade etmez. Dış gebelik değildir doktorunuz keseyi görmüş tüplerde olsa kese söylerdi o zaman diş gebelik olurdu demekki sorun yok kese olması gerektiği yerde. Boş gebelikte değildir öyle bir durum betaniz zaten düzensiz artardı ve bu kadar yükselmezdi. Kendinizi strese sokmayin lütfen 🥰 sağlıkla alın kucağınıza