Ciceks Bugün adet gecikmemin 2. Günü Çatlatma iğnesinin 16. Günü o kadar silik ki Dün değil önceki gün kan vermiştim 0.40 idi ama silik çizgi dahi görememiştim anlayamıyorum yükselme durumu olur mu acaba 
Ciceks Yazmelegi_ bende direkt bakınca o kadar silik ki önceki gün yaptığım testte silik çizgi bile yoktu bu kafamı karıştırdı adette olmadım belirti de yok
Ucankus Ciceks canım geç döllenme geç yumurtlama demek eğer çatlama tarihin kesin belliyse bu zamana kadar çıkardı yani geç döllenme de olmayabilir tabi tekrar yumurtlamadıysan
mrvsrcn Ciceks yumurta çatlatma iğnesinde geç döllenme olması söz konusu değil canım maalesef. Benimde gecikiyordu adetim bazen iğnenin 19-20.gününde oluyordum regli olsa çıkardı muhakkak inşallah gönlüne göre olur
Ciceks mrvsrcn hmmm yani iğne vurulduktan 2 gün sonra çok şiddetli ağrım oldu o zaman çatladı diye öğrendim aile hekimliğine sorduğumda yani 16. Gün Pozitif görmek normalde mümkün olmaz mı acaba
Melisare Ben dayanamayıp erken sonuç testi yaptım test çubuğunu idrara batırıp çıkardım içinde 10 veya 20 saniye bekletilmesi gerekiyormuş sonuç negatif çıktı bekletmediğimden kaynaklı olabilir mi 😞
Hicran57 Ciceks sürekli kan vermeyin sonra piskolıjık olarak ta etkilenirsiniz doktorlarda 1 hafta geçince kan verin diyolar zaten adetim geçmeden bende öncesinde kan vermem asla