Gamzenig Derin-derya09 benim ilk bebeğim olacak avent’in biberon setini aldım ve bir avent’ten bir nuk’tan emzik aldım bakalım ne olacak
Damla Derin-derya09 çok fazla Emzik denedim bir türlü tutmadı en son philips avent ultra air emziği verdim direk tuttu biberon olarakta başta sütüm az geldiği için mama vermek zorunda kaldım lansinoh yavaş akış biberonu kullandım hiç meme reddi yapmadı çok şükür
aminehumamoms Derin-derya09 daha kullanmadım nasip olursa aralıkta kullanıcam phlips avent aldım herşeyini🌸
Nuraslanklc Derin-derya09 sadece avent öneririm onu kullandım denedim hiç bir sorun yaşamadım o sebepten biberonlari asla koku yapmıyor emzikleri de genelde bebekler kabul ediyor sadece 1 defa Chicco nün biberonunu kullandım oda çok iyi yine koku yapmıyor asla
Leylmom Skarakas kullanmaya ne zaman başlamıştınız acaba. Bende kullanmak istemiyorum en azından bikac ay
Skarakas Leylmom doğduktan 2 ay sonrasıydı sanırım. Verecekseniz de max 1 1.5 yaşına kadar verin sonrasında farkına varıyorlar her şeyin ve artık iş işten geçmiş oluyor çocuk çoktan alışmış oluyor.
Surprizbebek1 Derin-derya09 Emzik avent soothie aldım. Kızım ilk 15 gün aldı, meme reddi de yapmamıştı. Ama artık almıyor, yani bizde meme değil emzik reddi oldu :) ben de çok zorlamıyorum açıkçası Biberon da Lansinoh kullanıyoruz, çok memnunum 🌸
PamushVeAnnesi Derin-derya09 lansinoh manuel göğüs pompası aldım. Onun biberonu mük. Gaz önleyici. Ayrı biberon almadim