3_fistikannesi Sevgii27 gülme kızz valla artık sağ salim gelsin istiyorum. Eşim soranlara diyor artık biz vaz geçtik ocakta doğuracagız diye 😀
Sevgii27 3_fistikannesi Hahah bende 38+1 hiçbir belirti yok benimde 40-41 i bulacak gibi😂 biz lahanayız karpuza az kaldı🤣
Dilan1999 3_fistikannesi benim eşimde diyor sen dogurmasini bilmiyorsun sende sonra olanlar hepsi doğurdu sen bilmiyorsun 😅😅
3_fistikannesi Youngmotherr kabul tabi görüyordum seni doğuramayanlar arasında 😀💜 bana da dua et. Sağ salim büyüt canım inşallah