Aybarssmom_ Kızlar zaten bir valiz ihtiyacımız da vardı o yüzden alacağımız valizi hem seyahat zamanı hem hastane çantası olarak kullanıcam. Orta boy valiz yeterli oluyor mu hastane için yoksa abartılı mı olur acaba
guzelanne01_ Aybarssmom_ Bende senin gibi düşündüm büyük boy aldım valizi iki tane küçük boyum vardı ileriye dönüşümlü düşündüm ailecek tatile gittiğimizde 4 kişiyiz hepimizin eşyası aynı valizde olur dedm abartıda olmadı siz nasıl isterseniz öyle yapın
oguzkagan_ Aybarssmom_ Ben kabin boya tam sığdım. Ama sonrasında kullanacaksanız büyük ya da orta tercih edin. Kabin küçük çünkü.
Agg0207 Aybarssmom_ ben kabin boy aldım şimdi kızımın valizi o kardeside geliyor artık ikisi kullanacaklar tatillerde .bana kalırsa en küçük boy valiz yeterli oluyor ve anne bebek cantamida almıştım yanıma zaten 1 gece kaliniyor hastanede yetmişti bana
Daisysever Ben orta boy hazırladım tam da doldu küçük boy bana yetmezdi sanırım abartılı bi çanta da hazırlamadım bence orta
Tucemsiiii Ben büyük valize hastane çantası hazırladım daha kullanmadım ama içine aldığım organizerle falan tam oldu bence büyük alın