Kızlar merhabalar ben 37+6 haftalikken bebeğimin 3760 gram olduğunu söyledi doktorum sonra 38+4 iken de sancım vardı acile gittim ordaki doktor bana suuyun fazlla bebekte şeker olabilir dedi doğum başlatalım dedi 2 cm acilmam vardı doğumhane gittim ordaki doktor da bekleyelim dedi sancın gelince gel şu fazlaligi sorun değil dedi carsmaba yani 39+1 de kendi doktoruma tekrarrdan gittim acil doktoru böyle dedi diye dedim baktı 3900 dedi kilosu perinatoloji doktoruna gösterdi pazartesi kadar doogum olmaaz ise ac gel ne olur ne olamaz yine ölçer muane. Ederim 4 kilo üstü çıksa sezeryan wlliriz omuzları takılma ihtimali yüksek diye dedi yırtılmam çok olurmuş 4 ve üstü doguran var mı kızlar başına böyle birşey gelen noraml doğum yapan birde sancım hic. Yok doğum belirtisi hiç yok pazrtesi günü tam 40 haftalık olacagim morele ihtiyacım var 🥴😔