battaniyemkareli Medine21- ben varım, bir bucuk haftadır kullanıyorum. kolumda sinir sıkışması olmuştu.
PrensesAnnesi_42 Medine21- ben onun yüzünden mide spazmi geçirdim. En iyisi eritme olanlar imkanın varsa degistirt canm onu
umutunannesi2023 Medine21- magosit kullaniyorum ben bitince saglik ocaginda yazdiriyorum doktorunuza bir sorun isterseniz bi yan etksini gormedim ama dedigim gibi doktorunuza bir sorun belki yazar sizede 🥰
Medine21- Magosit kullanıyordum hiç bir yan etkisini görmedim dün doktora gittim magnorm yazdı bu kez dün içince kötü hissettim kendimi o yüzden sormak istedim
Medine21- Magnorm tablet şeklinde zaten bir bardak suda eritilip iciliyo galiba kullanmayacam onu sağlık ocağından magosit yazdırıp onu kullanacam
znkara Medine21- ilk bu ilacı içiyordum tadı çok kötü mide bulantısı yaptığı için değiştirdik osteocare kullanıyorum