Kızlar 23+2 haftalık hamileyim. Başım bu tuvaletle belada😂 sürekli özellikle de bugün aşırı sık idrara çıkıyorum. Bebek büyüdükçe bunu yaşayacağımı biliyordum ama bu kadar sık olması da normal mi bilemedim. Oğlumun her hareketinde altıma kaçıracak gibiyim😂 sizin bu sorun kaçıncı haftada başladı?