nurbeyza1 Aslii0633 ben de 37de ishaldim 5 gündür. Doktor yoğurda katıp yenilen bir toz verdi. Mikroorganizma varmış içinde. Ondan 3 minik toz kullandım. Geçti.
Busssx Aslii0633 Ben bende nasıl fena bir ishal geçirmiştim o haftalar soğuk bal şerbeti önerim o geçiriyor soğuk suyun içine bir kaşık süzme balı dökün için o iyi gelir inşallah geçmiş olsun