Kızlar çok haklısınız. Bizde tam bu şekilde muhabbete başlamıştık kızlarla. Ama hem başkaları dahil oldu hemde buranın modaratörü en son bu çok büyük suç. Haksız yere heyet alan suçlular cezasını alsın diyerek sohbeti kapattı baya uzun ve maalesef üzücü bir mesajla kapattı hatta. Yani bu durumu ya da sizin bizim aile durumunu sağlık durumunu burada anlatsanızda kimse anlayamaz. Kimse hastane ismi vermiyor. Heyet konusunda yardım eden vs buradan çıkmaz. Çünkü heyet raporu ihtiyaç dahilinde verilen bir şey resmi olarak. O yüzden bu konularda pek yardım olmuyor😔