bebegimveannesi_ 2 yıl önce bize de girmişti. Elektrikli süpürge açın , sesinden çok tedirgin olup çıkıyolar ve bi odada kıstırdım. Süpürge ile yakalayamayınca,odayı tamamen kapattım, kapının alt kısmında açık olan yeri önce bantlandım sonra sa iyice bez sıkıştırdım. odanın yerlerine koli kağıdı üstüne fare yapışkanı koydum , üstüne de yiyecek falan. Hiç almadım 2 gün sonra yapışmıştı. Açıkçası gözümle görmesem içim rahat etmezdi. Çıktığına emin olamazdım başka şekilde