Hdjdjdjdjdjd ıqos değil ama normal sigara içiyordum plansız ve asla beklenmeyen bir gebelikte hem hastalığımdan hemde radyasyonla çalıştığımdan dolayı ilk öğrendiğim gece 1 paket içtim herhalde panikten stresten. İçmeyene söylemesi ve yargılaması kolay doktorumda bunu dedi bırak diye zorlamayacağım içmeye devam et ama abartma azaltarak başla aniden bırakmak aşırı strese neden olduğundan dolayı bebek sigara içmenden daha çok etkileniyor o stresten dedi günde 10 içiyorsan 5e düş sonra yarım yarım iç sonra sadece çevrende içen varsa onlardan otlan bu şekilde yavaş yavaş bırakmaya çalış dedi ilk başta azalatarak başladım günde 5 üstüne çıkmadım sonra bir grip geçirdim o zaman bir tiksindim bir daha başlayamadan sonra birkaç defa canım çekti 3 defa içtim daha da içemedim son içtiğimde yine tiksindim demeyebilirsin bu yöntemi bende işe yaradı