Kizlar telefonum değişti yeniden kaydoldum 3 ay önce doğum ve kürtaj olmuştum bebegimi kaybetmiştim geçen ay 7 gün gecikti bu ay 11 gün gecikti rglm. Ama testte çıkmamıştı bişey yapmam gerekiyor mu normal mi bu durum yaşayan var mı kürtajdan önce hep duzenliydi