Kızlar bugün muayeneye gittim ve doktor alttan kontrol etti 40. haftayı doldurdum 0 açılmam var ve ne suyum gelmişti ne nişan eve geldikten sonra azar azar suyum geldi ama doktor su çok gelir muayenede zaten çok akıntım olduğunu söyledi şimdi de çişim yeşil pisli renk geliyor bacaklarımda ve kasıklarımda ağrı var sizce neden? Yarın sabah içinde sezaryen olacaktım