zilanmtee emzirme ödeneği 520 Tl yatıyor bide 300 tl var doğum parası diye geçiyormuş,doğum yaptıktan sonra hastaneye diyorsunuz sgk ya bildiriyor emzirme ödeneği diye ondan snra para yatıyor bir kaç gün içinde ,diğer 300 tl içinde sizin eşinizin ve bebeginizin kimlik fotokopisi ile aile sosyal bakanlığı politikasına gitmeniz gerekiyor