Gulizbuyukkaya benim haftam erken olduğu için bir müdahele yapılmadı açıklığımın artması için,normalde suni sancı versem doğurursun gerek yok bekleyeceğiz dedi doktorum ve istiharat verdi. 1 hafta sonrasına tekrar kontrol ve hastaneye yatış vermişti ama bir gün öncesinde sancım başladı,hastaneye gittiğimde 8 cm olmuştu ve doğuma hazırlık sürecinde suni sancı almadan 10cme ulaştı.zaten hemen olmasın diye beklemedeydik.