ZEYTEP Ben bir süre istemiyordum aslında, kronik hastalığım var kalple ilgili.. Bir yandan korkum var ama zamanla da istediğimi fark ettim, çevremdeki desteği görünce.. İnşallah hepimiz o güzel haberi alırız ve güzel bir gebelik dönemi geçiririz..