5 haftalikken öğrendim hamile olduğumu ilk eşime sonra anneme söyledim kontrolden sonra kayınpederime söyledik ama o duyana kadar annem bütün sülaleye söylemişti 😀 bende kalp atışını duyunca paylaştım. İlk torun birde 5 sene sonra olunca hoşuma bile gitti 😀 Rabbım bilir işini bol bol okuyup dua ediyoruz bidaha olurmu bilmiyorum o yüzden doya doya yaşama taraftarıyım. Çok şükür çevremizde de kötü gözle bakan kimse yok herkes çok mutlu oldu. Biraz çevre yapısına bağlı sanırım