Gizem1412 benimde bu hafta aynı durumun oldu 34 deyim daha önce kanal olan dişim tekrar kanal istiyormuş, diş hekimi röntgen çekmeden ikinciye kanal yapamam dedi röntgene de yanaşmadı, kadın Doğum doktorun antibiyotik ve parol yazsin dedi. Kadın doğum doktorum onları yazdı gerçi röntgen de de bi sakınca görmedi ama diş doktoru pek yanaşmadı. Şimdi antibiyotik kullanıyorum ağrım geçti sayılır. Doğumdan sonra anca işlem yapabilirim dedi. Dişler birbirine değince acımasın diye ağıran dişi biraz törpüledi.