38+4 benimde. Bunaliyorum sabriii sıkılıyorum modundayim. Geçen lanet bı çatı muayenesi geçirdim belki postumu gormussundur. Ondan sonra belirti başlar dediydim ama tık yok maalesef.
6 yildir çocuk yapmaa olmasın sonra sen gelll yüz yılların ennn sıcaklarına denk gelecek şekilde hamile kalmayı basar🤦😅 neyse buna da şükür be bacım
Hayırlı sağlıklı sıhhatli doğumlar dilerim