2cocuk2kopek Bizde Ayaz istiyorduk ama formda o kadar çokk ayaz koymak isteyen var kii soğumaya başladım 😔
2cocuk2kopek Nihanucar biz 2 bucuk yil once karar verdik oyle anlasmistik esimle 😑 Barkın da cok hos bende hic duymadım. Cinsiyetim netleşsede ona göre ismide netleştirsem😊