Cansut20 ücretten bağımsız bi durum şubelerin açılması. Yönetmelikte öncelik 5 yaş sonra 4 sonra 3 yas olarak gider her yaş grubunu da açmak zorunda değiller. Benim çalıştığım okulda 5 senenin son 2 senesinde 3 yaş açıldı mesela. Biraz daha zamana ihtiyaçları olabilir idarenin bazen tek kişi çalışabiliyorlar. Tek iş kayıt almak da değil maalesef 🥲 İnstagram sayfalarında duyuruyolar genelde takip edin yazdıracağınız okulun sayfasını. Biraz saçma olmuş son gün falan belli olması sonuçta siz de ona göre hazırlık yapardınız. Ya da alternatif düşünürdünüz. Ben izne ayrıldım ama şuan şubem hazır, isim listem bile iletildi. Ara ara arayın okulu bol şans 🤞