Kızlar yaklaşık 2haftadir yogun kanamam vardi,birkac doktora göründüm,serklaj+plesanta previa tanısı konuldu,,tabi dünyam başıma yıkıldı falan derken,,bugun detayli prof inceledi,,evet plesanta onde ama previa olacak derecede degil,daha zaman var,20.haftalara kadar yukselir,zaten seninki de yukselmeye baslamis dedi,,derin bir nefes aldim,,rahatladim, inşaallah tam yukselir😍 ayrıca kan ve diger tahlilleri de yaptik, yarın bana ameliyat günü vericek,,yine rahim ağzında kısalma baslamis,ilerlemeden serklaj atılması lazım 😍