Busraa3434 Kızlarr 7. Haftalık ikizlere hamileyim yerimden kalkıcak halim olmuyo hiç bu durum normalmi ne zamana kadar sürüyo ?? 😴
ebrarmom08 Busraa3434 canm bugun aynisi bendede oldu tansiyonum dusmus ondan olmus tansiyondan olablrmi acaba dusuk veya yuksek oldgu zmanda halsizlik olabliyo ya genelde
Yokk Busraa3434 norml cnm ilk üç böyle snra kndne glrsn bnde öylydm hp uyumk istydm ew işi bile ypasm glmyodu sdce brz sbr cnm 🙏🙏
Elfnannesi Busraa3434 ayy cnm benim ya şimdi kendimi düşünüyorum çok kötü zamanlardı o haftalar bide üstüne senin hormonların da iki katı bol bol dinlen beslenmenin ihmal etme düzenli beslen cnm
Busraa3434 ebrarmom08 Tansiyonum genelde normal oluyo ama bugün ölçmedim bilmiyorum haklı olabilirsin
Migrenligebe Busraa3434 ilk haftalarda cok normal, 16. Haftada bulantiyla birlikte halsizlik de gecmeye basladi bende. Kan degerlerinizi kontrol ettirin. Kansizlik varsa daha fazla halsizlik oluyor, bende oyle oldu 🙁