buseaksoy 34+4 HAFTALIK HAMİLEYİM 1 HAFTADIR YÜKSEK SANCIM VE KAHVERENGİ AKINTILARIM OLUYOR SIK SIK BUGÜN DE İSHAL OLDUM ŞİDDETLİ ŞEKİLDE ACABA DOĞUM MU GELDİ BİLENLER VAR MIIII
A-SL Korkutmak istemem ama çevremde duydum ishalle beraber doğumun başladığını beklemeden bi acile gidin bence