Merhaba kızlar çift yumurta ikizlerimle tam 32+0 olduk bugün. 28. Haftada kanama geçirdim sonra kilo alımlarında aksama başladı oğlum 1540 gram kızım 1570 gram boyları da 38 cm civarıymış. Gün içinde yoğurt süt et yumurta muz kesin tüketiyorum. İki güne bir kuruyemiş yiyorum, kefir içiyorum maden suyu içiyorum. Zaten takviye vitamin kullanıyorum ama hala alımları çok az 100 gram civarı haftalık ne yapabilirim bebişler büyüsün diye? Şimdiden teşekkür ederim 🌸