Hemsirees55 Arkadaşlar 30.haftadayız bebek kilosu 1870 gebelik şekerim yok bu haftada sizin nasıldı sanki tombul olacak bir sürü de kıyafet aldım
Happy20 Hemsirees55 29+4 de gittim 1462 Gr di Dr güzel kilosu demişti sizinki birazcık tombiş olucak herhalde 😅
affa Hemsirees55 düşünsene yeni doğan girmiyormus bebeğe🤣🤣🤣.vala ben en son 1100 du o da 28 di galiba bende 30+2 im 31 haftamizda doktor kontrolüne gidcez .bakalım nasıl biraz kilosu geride 100 grm doktor takmıyor ben takıyorum🤣🤣🤣🤷🤷🤷
Bircan-2 Maşallah benim 30+3 te 1522 çıktı doktor iyi dedi ama plesanta kireclenmesinden dolayı korkuyorum kilo almazsa diye