Zehra3333 Kızlar yeni doğan emzik ve biberon hangi markayı öneriyorsunuz Philips avent baktım bugün ama hangisini almalıyım ondada bilemedim sizlere danışmak istedim
Jesca Zehra3333 biberon avent öneriyorum..emzik konusunda birşey diyemeyeceğim benim bebeğim hiçbir emziği tutmadı
Minigiim-vebenn52 Aventin ne gibi bi değişikliği var diğer cam biberonlardan merak ettim bilgisi olan yazabilir mi ?
Jesca Minigiim-vebenn52 ben anne memesine en uygun olan o olduğu için tercih etmiştim.. yani anne memesiyle aynı şekilde diye😊..bu arada plastik bir biberon aldım cam değildi