Buseayazerdgn ya annenin evine gidince kimse kucağına almayacak mı kimse sevmeyecek mi ? Bu kadar sert olmayın arkadaşlar evet bizler hassasız fakat onlar da bebeğe asla zarar vermek istemezler. Kuzguna yavrusu kartal gözükür. E ger oğulları çirkin olsaydı bizler de sevip evlenmezdik dimi ama varsın babalarına benzesinler ne olacak. Daha sakın ve daha sabırlı olmayı deneyelim