Tontisannecik Bugün detaylı ultrasona girdim. 22 +5 haftalık hamileyim Plesentam 2 damarlıymış normalde 3 olması gerekirmiş 100 hamilelikten 2 sinde oluyormuş . başına böyle bir şey gelen var mı?
Tontisannecik Ysn kordon olabilir duyunca üzüldüm şaşkına döndüm plesenta kordon ayıracak halim yoktu
Birsenvergili 2 atardamar 1 toplardamar olur canım yani 3 tane acaba bi hastalığın mı var kromozon sorunu olabilir diabet hastasımısın yada yaşın kaç ?
yyhulya kordonda 3 damar olması gerekiyo benim de 1 arter 1 ven varmış gelişimi yavaş oluyomuş bi de Allah korusun erken doğum tehlikesi olabileceği için daha dikkatli takip edilmesi gerekebiliyomuş ama hiçbir sorun da olmayabilir inşallah bizde de olmaz 22+5te girmiştim detaylı ultrasona 10 gün sonra kontrolüm vardı maşallah 10 günde 160 gram almış bebeğim
Tontisannecik yyhulya evet aynı şeyleri söyledi kordonda 2 damar varmış benim de 30dan sonra gelişini etkilenebilir dedi