Derinnmom gudmorningbeya aşko ilk 3 ay zehir zıkkım ama bi iki gündür iyi gibiyim, azıcık iştahım açılıyor sanki ama bilmiyorum eminde değilim 😂😂 3 ay boyunca sadece meyve sebze yedim çok kötü çokk 😂😂 senin nasıl geçiyor canım?
gudmorningbeya Derinnmom ilk hamileliğimi on kiloyla tamamladım bunda şu anda 10 kg aldım yani oğlumu doğurduğum kilodayım ve önümde daha üç ay var moralim çok bozuk var varislerim çok şiş kramplarım şiddetli yani biraz zor geçiyor benim bu hamileliğim açıkçası🫠🫠🫠
Derinnmom gudmorningbeya ama benim son 99 değil yani, daha yeni 99 günlük oldu canım. Doğuma 181 gün kaldı yazıyor