Elfnrclk benim 5 , 6 .haftalarda yoğun bulantim vardı, 7 nin ortalarında azalmaya başladı şuan 9.hafta arada geliyor bulantilar işte:) ama öğrendiğim günden beri gece yatmadan 2 tane prilam hap içiyorum, bir de baslarda yiyemedigim için multivitamin yazmıştı doktorum onlar Bi tik halimi yerine getirip iştahımı açtı sanirim . İnşallah hepimiz çok güzel geçiririz hamileligimizi sağlıkla alırız kucağımıza bebeklerimizi:)