42betultasan42 benim gebelik öncesi vardı gebelik olmuyorsu bi kızım oldu tedaviyi yani ilacı içmeyi bıraktım bi baktım ki tekrar hamileyim yüksek olmasına rağmen her neyse hemen doktora gittim tekrar ilaca başladım çok şükür 3 aydır düzenli 2.5 altında her sabah aç karnına içiyorum bir saat sonra yiceksem yerim bide faydasını gördüğüm bişey oldu kehribar taşı kullandım 2 hafta sonra düzene girdi