Merhaba kızlar. 38+6 haftalığım. Bugün sol bacağımın üst iç kısmında yürürken birden giren şiddetli kramplar hissediyorum. Nişan, su, sancı falan yok. Sadece bebek hareket ettiğinde kasık ağrıları var adet sansıcı gibi. Bu sol üst bacak krampları magnezyum eksikliğinden mi? Bebeğin kanala inmesinden mi? Bebeğin kanala indiği nasıl anlaşılıyor? Belirtileri neler? 😊