MadameHappy34 Beyza55- Hamileyken tv izlerdik. Yürüyüşe çıkardık.. şimdi bebek ile :) hızlı bir yemek yiyoruz sonra bebek ile oynayıp gülüm duş aldırıp uykuya geçiş 😄bundan fazlası olmuyor.
Enas2365 Beyza55- ikimiz de çalışıyoruz. Yemekten sonra biraz muhabbet ediyoruz. Sonra o bilgisayar oynamaya geçiyor, ben Playstation oynamaya geçiyorum 🥰😂
Yenianneperci35 Beyza55- hala sıcak olduğu için yemek sonrasında dizi ya da film izliyoruz:) sonra tartışma programları izliyoruz haber kanallarında. Eğer hava serinse de yürüyüş yapıp , bir kafede otururuz:)
_Abdullayeva5_ Derinnmom keşke bizdede öyle olsa valla ya 1 gün işdə oluyo 2 gün evdə hep uyuyo😂 həm biz kasaba gibi bi yerde yaşıyoruz yürüyüş yapmaya uyğun yerdə yok bizim evimiz öyle bi yerde ki yolu falanda yok yani hər yer çamur 😂
delidoluanne_ Beyza55- biz bu akşam küstük farklılık oldu 😆😆😆😆 yarın sabah da hiç bir şey olmamış gibi hayırlı işler kocacığım derim oda öper gider akşama da yemek sohbet 🥰
Sedefdinc Gündüz ikimiz de çalışıyoruz akşam olunca yemek yiyip bi yürüyelim sahilde diyoruz yarım saat sonra ben yoruldum gidelim eve diyorum 🤣
Minikperi Biz eşimle IELTS kursuna kaydolduk beraber ileri ingilizce için. Şimdi sınava gireceğiz bakalım kim daha iyi öğrenmiş 😅😅😅 ben doktora yapıyorum eşim de doktoraya başlayacak bizim de eğlencemiz böyle şeyler işte 😂
Beyza55- Minikperi ya ne güzel benim hala yüksek lisans tezime başlayamamış olmamı bir kere daha hatırlattı bu durum 😂
piemses_annesi Beyza55- TV izleme telefon atışma kavga tartışma saç baş gülucukler sarılma seviyorumlasma sarılarak uyuma the end😂😂😂