smls19 Kızlar selam 🙋🏼♀️ 5 10 saniye süren adet sancısı gibi bir ağrı yaşıyorum çatlatma iğnesi olmuştum sonucu daha sonra öğrencem fakat sormak istedim ☺️ sizce gebelik belirtisi olabilir mi çünkü adet günüme daha çok var ama 5 10 saniye süren bir ağrı oluyor
Damlalokum smls19 normalde gebelik ilk haftalarında bu tür sancılar oluyor ama kesin sonuç için adet gününün geçmesini bekle canm sürekli bunu düşünme başka şeylerle ilgilen döllenmeyi etkiliyor stres
Melikelikelike smls19 eğer hamilelik varsa 6 Aralık’ta kan testiyle net bekli olur canım..🙏 inşallah...😍
Hayalimmucizem Olabilir canım eğer öyleyse yerleşme ağrisi olabilir ama sen yine de umut etme olmazsa üzülürsün. Allah hayirli zamanda nasip etsin ❤️