Ya kızlar ben bu rapor parası işini anlamadım, 37. haftaya kadar çalışabilirsem dogumdan önce bi ay, doğumdan sonra 3 ay iznim var diye biliyorum, bu süreçte maaşım yatacak. Bu rapor parası maaştan bağımsız bi para mı? Ek mi yatacak yoksa maaştan mi kesecekler?