(Öncelikle Azerbaycanlıyım, kendimi tam anlamıyla ifade edemeyebilirim, uzun yazacağım. Şimdiden kusura bakmayın.)Kızlar ben 21. Haftalık hamileyim, 13cü haftamda çok kanamam oldu diye serklaj dikiş atıldı. O zamandan beri kanama durdu, ara sıra lekelenmeler oluyordu ve doktorum normal demişti. Dikiş atılalı 1 ayı geçti ve artık lekelenme bile olmuyordu ta ki 3 gün öncesine kadar. Lekelenmeden bir miktar fazla kanama olduğunu görünce hastaneye gittik muayene oldum ve o sırada dikişimin de bebeğimin de gayet iyi olduğunu söylediler. İçerisinin gayet temiz olduğunu, muayene sırasında da herhangi bir kanama görmediklerini söylediler. Açıkçası bu durum bana garip geldi çünkü ben dikişten önce bayağı bir kanama geçirmiştim muayene sonrası kanama olmaması şaşırtmıştı. Neyse hiçbir şeyim olmamasına sevinerek eve geldim ve dün hiçbir şekilde leke falan da görmedim. Bugün yine oldu, dikkatle inceledim ve tahminimce bu vajinal bir kanama değil, makat kanaması olduğunu düşünüyorum. Çünkü progesteron fitil de kullanıyorum, vajinal kanama olsaydı progesteron sıvısıyla beraber de akardı. Küçük tuvaletimi yaptığımda kanama görmemem de cabası. Ayrıca makat bölgemde 1 haftaya yakındır sızlama var. 5 günlük bir kabızlık da yaşamıştım ama düzgün beslenince geçmişti. Bu durumda sizce şüphelerim doğru mu?