duriskonunannesi MeAy beta çok önemli değil aslında yükselmesi önemli ilk gebeligimde 4+3 ken 145 iken ikincisi de 4+4 ken 135 ti bu 3. Gebeliğim 3+4 te 180 di
NobleMom MeAy Benim adetlerim düzensizdi. Geçti geçmedi diye yorum yapamam ama 28 günlük bir regl döngüsünü baz alırsak eğer 1 hafta gecikmeden sonra test yapmıştım çok silikti. Kan verdim 80 beta ile öğrendim. Geç döllenme olmuştu. İlk hamileliğimde geç döllenmeydi 58 beta ile öğrenmiştim onuda
duriskonunannesi MeAy yumurtlama zamanına bağlı, benim bu gebeligimde yumurtlamayı çok erken gördüm daha günüm geçmeden kaset testte silik çizgiyi gördüm ,diğerlerinde geç yumurtlamistim kaç gün geçtiği halde silik çizgiyi bile görmemiştim kanda çıkmıştı
duriskonunannesi MeAy önemli olan artışı iki gün sonra bir daha kan verin yükselme varsa sağlıklıdır ,hayırlı olsun ❤️☺️
Pamuk MeAy Benim adetin 2. Günü silik cizgi idi. 9 ile öğrenmiştim.Cok düzenli adetim ama geç döllenme oldu.
ug_fa-3diplomalianne MeAy her beta kendine özel canım kimseyle kıyaslama kendi gebeliğinin bile 1.si 2.siyle tutmayabiliyor her hamilelik farklıdır benim ilk gebeliğimde 6 haftalıktı 11binlerdeydi ikinci de yine 6 haftalık öğrendim 26binlerdeydi yani şartlama kendini önemli olan erken öğrendiğinde artışın düzgün olması 2 günde bir en az 2 kat artıyor mu ona bakmak gerek
MeAy Kisacasi dollenme zamanina bagli bu beta degeri acemi olmakk baya zorr 😂 doktorum benim 10 gun sonra tekrar çağırdı