Kızlar bugün doktor muayenem vardı 40 haftayı doldurdum en başından beri normal doğum olacak diye konuşmuştuk ama su gelmesi nişan gelmesi hiçbir belirtim yok sancımda yok bugün alttan muayene yapıldı açıklığım 0 beton gibi normal doğum olarak şans yok sezaryene almamız en iyisi olduğunu söyledi ve bu şekilde karar verdik şimdi azar azar suyum geliyor sanırım muayeneden dolayı olmuş olabilir mi? Su geldiğinde içimde birşey patlıyor gibi oldu ve biraz su geldi çiş mı su mu anlamadım