BelizErstn bugün kontorle gittim canım doktorun bir açıklaması yok yani sebebi yok mantar olabilir dedi idrar kültürü ve idrar tahlili istedi ama bebeği şükür suyunda bir sorun yok rahim ağzında bir sorun yok endişelenmen normal dedi artarak devam ederse gene gel dedi bir de kıvamı nasıldı diye sordu hani akıntı givi.mi hayır şu gibiydi dedim tam tatmin edici bir açıklama alamadım ama sonuçta bebeğin gayet sağlıklı dedi şükür önemli olan da bu.Hepimiz sağlıkla kucağınıza alalım inşallah.