Byzguclu Aynısı bende de vardı, özellikle adet olacakmış gibi bir sancı. Ama enfeksiyonum çıktı canım. Gerçi benim haftam 33-34 tü, seninki doğuma daha yakın, bebek ağırlığıyla iç organlarını sıkıştırıyor mu ki 🤔 düzenli sancı yoksa vücut hazırlık yapıyor olabilir de diyorlar, bence yakın zamanda baktırmadıysan bi enfeksiyon baktır her türlü 🤗