Beklenenim11 Ayıp etmiş. Böyle düşünebilir ama her düşündüğümüzü her yerde söylemiyoruz mesela bir hayvan bile yapmaz onun yaptığını, nerde nasıl davranacağını bilir yaratılış gereği sözde insan en üstün varlık ama daha neyi nerede konuşacağını bilememiş insan arkadaşınız :) Yavrusuna yakıştırmış koymus. Ne biçim söz öyle insan çocuğuna hayvan ismi koyarmıymısmısmıs. Hayvanları insanlardan çok seven, hayvanların bazı karakter özelliklerini insanlardan daha karakterli bulan insanlar için çok normal. Aslanlar güç ve asaletin temsilcisidir. Köpekler sadıklıgın temsilcisidir. Mesela kediler insanlara minnet dahi etmezler. Şöyle bir bakın aslan kadar asil olmayan nice insan, kopek kadar sadık olmayan nice es , minnacık kedi kadar olamayıp insana minnet için yalaka olan nice insan var. Daha hayvanların o yaratılışındaki müthiş karakterlerinden nice nice örnekler verilir. O arkadaşınız niye asagılamıs öyle bilemiyorum. Gidip pislik yemesiyle bilinen domuz diye isim vermemiş evladına ki domuzları da seviyorum Allah ona öyle bi karakter vermiş.
Hayvanlar arasında yattığı yerin temizliğiyle bilinen, ailesini sahiplenen, dişisinin bile asilce yuvasına yiyecek götürdüğü, ormanlarda asaletiyle bilinen bir hayvanın ismini vermiş. Bir aslancıgın patisi olamaz bazısı. Aman ne konuştuysam bu kadar 🥲