mervkoca çevremde gördüğüm kadarıyla erkek bebekler erken görünüyormuş kızlar da yanılma payı daha yüksek diyorlar ama erkek değişen bile duyuyoruz beklemek en iyisi bence de 😇bize dr söyleyince şaşırdık 😅 ikili tarama için gitmiştik perinataloga tekrar kıza döner mi bakalım bilmiyoruz bekleyelim 😊☺️