Sedaaa11 Evet bence de saçmalık o yüzden hiç tercihim olmadı devlet, benim arkadaşım devlet takipliydi bir kere videosunu gösterecekti bebeğin videoda video çekebilir miyim diye soruyor doktor hayır yapıyor direk kız yapıyor videoyu. Ne ultrason veriyorlar ne bir şey. Zaten cihaz çok eski doğru düzgün belli de olmuyor buraya gittiğimde tahlil için kontrol de istiyordum ekranı çevirmiyordu bile düşün kendi baktıktan sonra giderken ekran da ne kalırsa onu görüyordum 😂