Emzirme örtüsü tabiki. Müslin örtüyü nereye tutturacağız bi rüzgara bakar 😆 yada bebişin eli ile çekmesine. Bu arada emzirme örtüsü de olsa dışarda emzirilmemeli bence. Çıkmadan sütü sağmak daha mantıklı bence. Ya da kapalı alanda emzirmek daha uygun