Maryhoney Arkadaşlar beta HCG 240 çıktı lakin sat başlangıç 13 temmuz 6 haftalik yazıyor sitelerde 6 haftaya göre değer düşük değil mi 4 sene oldu unuttum kusura bakmayın
Gul2769__ Maryhoney altı haftaya göre değer düşük tabiki bence sen tekrar kan ver adet tarihin en son kaçtı
Gul2769__ Maryhoney geç döllenme de olabilir korkmayın bir doktora gittiniz mi kanın ne kadar yükseldiğini iki günde bir takip edin
QueenMother Maryhoney hiç korkma canım herkes bir olacak diye bi kaide yok senin geç döllenmiştir hemen kötü düşünme iyi düşünki iyi olsun dr gittin mi
Aysnr11 Maryhoney Geç döllenme olmuştur gayet normal herkesin gibi yüksek çıkması gerekmiyor önemli olan düzenli 2 kat artış olması
Maryhoney QueenMother yarın sağlık ocağına tekrar gidicem yani cuma bugün.salı günü 240 çıktı işte. Adetim çok düzenli değil ilk oğlumda geç döllenme demişlerdi inşallah öyledir .
melikemre20 Maryhoney canım hayırlı olsun dollenmenin ne zaman olduğunu bilemeyiz önemli olan 2 günde bir 2 katı yükseliyor mu değer o önemli benimde
Maryhoney Gul2769__ sağlık ocağı 3 haftalık olduğu için değer öyle çıktı dedi acilden tekrar kan mi versem yoksa 6 eylüle randevu aldım onu mu beklesem bilemedim
Gul2769__ Maryhoney yok canım kan ver sen en azından takip edersin ne kadar yükseldiğini daha altı eylüle de var geç döllenme olabilir en azından kana bakup için rahatlar
Maryhoney Gul2769__ sağlık ocağı doktoruna tekrar kan vereyim dedim artık hastanede devam etmemi söyledi 31 ağustos’a randevu aldım artık orada belli olur Büyük ihtimal geç döllenme dedi çünkü doktor 4 haftalık gibi duruyor dedi değere göre