Gncanne_ Yenidoğan toplam 6 tane kıyafet aldım. Sizce yeterli mi? Fermuarlı zibinlar kullanişli oluyormuş,3-6 ay mı alayım 0-3 ay mı sizce ???
Feyzaclk Gncanne_ 3-6 bence çok büyük gelir. Alsanız bile ileriye dönük alabilirsiniz mevsimlere dikkat ederek. 1-3 0-3 2-4 ler de uzun süre kullanılıyor yani en azından üç ay kullanır. Ama yenidoğanlar açıkçası cok kısa süre kullanılıyor . Ama yine de yenidoğan da alınmalı yoksa diğer kıyafetler çuval gibi olıyor